Wednesday, 28 May 2014

CHIPSMORE!!!

**Assalamualaikum**

     Hampir 4 bulan tak menjenguk blog sendiri nie...x ada masa terluang nak update entri bru...lagi pun bkn ade org nk bce kn cerita2 kite nie...*ayatbajetsedihkn*...huhu...Tapi dalam masa 4 bulan nie..mcm2 bnde dah jd kn...so klu nk cerita kat dlm nie mmg x kn abis la...secara overoll nye...semua baik2 je...tp yang kurang baik nye semester 2 nie banyak plak subjek yang agak berat bagi nisa...terutamanya subjek JALINAN MASYARAKAT...kursus nie batch nisa yang first dilaksanakan...segala nye menjadi tak teratur dan agak kelam kabut skit la...tp alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan ari nie selesai pun perbentangan laporan untuk kursus nie...Terima Kasih buat semua sahabat2 yang sangat2 nisa sayang....Korg semua TERBAIKK!!!....
jadi model jap..bahagia dh abis JM

     Sebelum terlupa..nisa sgt2 rindu dengan gelak tawa...berkongsi masalah bersama-sama dengan seorg sahabat yang bagi nisa dye seorg shbt yang sgt2 baik.....knpe semenjak beberapa bulan nie..hnya berdiam diri...nisa ada buat salah ke???.....ape2 pun nisa x kn pernah lupa segala jasa baik dan segala2 nye tentang dirinya...nisa harap dye sntiasa dlm keadaan yg sihat dan dilindungi oleh Allah SWT...dan last untuk awak...good luck for your final exam..... =)
My Happy Family APIUMNP 2011-2013













 So...and the end...esok last bljr dlm kelas..dan minggu depan bermula la "study week"....nie la masa yang sgt2 bernilai bagi seorg pelajar macam nisa nie..sbb mse nie la bru btol2 nk menelaah segala ape yang dh dipelajar sepanjang semester 2 ini....huhuhu...teruk kan...study last minit..ape la nak jadi nie....apa2 pun..nisa kne berusaha semaxsimum yang blh tuk berjaya dalam hidup...cukup kot tuk entri ari nie..hope sgt2 sape2 yang bce entri kali nie..doakan kejayaan nisa dalam menghadapi final exam pada 9/6/2014 sampai la 23/6/2014....oke lps tu nisa cuti 3 bulan..boleh la sape2 yang nak ajak kuar ke...hihihi...oke la..nnt kite jmpe lagi pada entri yang akan datang...tp x tau bila lg blh update...see ya....
wasalam...

My Friends.....korg adalah teman yang diperlukan...
Our JSP Hero....huhuu...korg Terbaikk!! Thanks jaga kiteorg masa JM..
My New Family at UMKL... JSP 13/14....

Monday, 17 February 2014

Cukup Sebulan...Semester Baru ^_^


 ***Assalamualaikum w.b.t***

 Hari cukup sebulan untuk semester break...sebulan jgak cume duk rumah je x g mane2 pun..perkara yg wajib tiap kali cuti..kne tlg mak jge bdk2 kt rumah...lg2 skrg nie dh bertambah plak dgn budak yg sekolah..balik n pergi sekolah kne hantar dan ambk...tp nisa kadang  je g hntr n ambk dorg dr sekolah...hehehe..hurmm..walaupun penat tp seronok jge bdk2 nie..sbb mngajar kite erti kesabaran dgn perangai dorg yg nakal2 n hyper sgt...dan yg paling penting x pernah rasa jemu pun nak jge dorg...jadi anak2 ku sekalian..cukup untuk sebulan je kite berjumpe...insyaAllah bila jumaat x ada kelas..akk balik jmpe anak2 sekalian ek...(mood : rindu...pd hal bru je sehari x jmpe)..nie je cter untuk semester break...tp sblom terlupe..nisa nak mntk maaf dekat kawan yg sgt2 baik(mybff)..sbb x bnyk bertnye khbar sepnjg cuti nie pun..dan dsbbkn mslh2 tertentu yg mnghalang tuk nisa x contct...nisa harap "my bff" x marah kt nisa..sbgi kwn yg setia..nisa rindu dgn cerita dan jenaka dr dye...untuk "my bff" first day new semester..nisa dh nmpk kamu lalu depan kolej nisa..dan nisa nk wish gud luck and selamat memulakan semester baru dgn lebih gigih dan cemerlang...usaha yg paling penting... ;-)

satu2 nye my princess yg comel...cute!!!geram je!!

  Next cerita...cerita dipagi hari semester baru(sem 2 dah)....semua org dok kalut nk dftr subjek..mcm2 ragam ada...yg tension x blh dftr la...yg ada jadual pertindih la...yg x tau nak dftr subjek ape la..mcm2 hal la yg jd pg td...hihihhihi..termasuk la dgn tuan pnye blog nie...cdgn nye jmpe kwn2 dpt la setelkn dftr subjek ari nie..tp malangnye x setel2 jgak sbb ada mslh teknikal and mslh sistem sndiri..kejap ok..kjap x ok..hurmmm..tu la klu berkait dgn pengunaan sistem elektronik nie...tp ada jgak subjek yg blh dftr ade la dlm 14 jam kredit dh siap register....pastu lps setel je daftar subjek..walaupun x semua lg...pkul 2 tu ada kelas dgn ustz Nayel subjek Nazzariyyah hukum...tp yg lawak nye...ada 2 org je yg dtg kelas...nisa dgn amalina je..yg lain semua dh pakat2 balik kolej...hihih..tu la semua org ingt first day nie x ada kelas..pdhal kelas berjalan je mcm biasa...then pkul 4 tu plak ada lg kelas..kelas Hubungan Etnik(subjek universiti)..itu pun x ramai yg dtg..boleh kata suku dr semua student semester 2 la...hurmmm..mejoriti ramai pompuan yg dtg..biasa la ari first kn..lecture pun ckp mcm tu...kbnykn student first day nie ramai x dtg sbb kehadiran x dikira pun...jadi hari nie nisa dh masuk 2 kelas dan dpt skit penerangan ttg subjek yg nisa ambk tuk sem nie...harap semuanye berjalan dgn lancar dan dipermudahkan...dan esok start kelas pkul 11 pg..

no caption!!

 Doakn yang terbaik buat nisa dan kawan2 yang lain dlm menuntu ilmu di sini...amenn...tu je kot tuk entri ari nie..x ada idea sgt sbnrnye...hnye nk mngisi masa lapang je...hihihihi...ok...jap g nak dating dgn abg plak..hahaha...Slmt Mlm Guys...See U Next Entri.....Wassalam (^_^)

Tuesday, 7 January 2014

KASIH SAYANG IBU.....

**Assalamualaikum**


By the way...pg td abah tepon..tnye demam lg ke??..alhamdulillah dah sihat...tp......
abah ckp mak x sihat lg...rasa mcm nk balik...tp sbb kn exam x abis lg..x ade kesempatan nk balik..Ya Allah Engkau berikan lah kesembuhan dan lindungi la emakku dr segala penyakit dan musibah...amee :'(

P/S : td jmpe  artikel nie kt fb...so nisa copy paste je...

Seorang ibu dalam hidupnya sungguh penuh kasih sayang kepada anaknya..mari kita renungkan kasih sayang hati ibu kepada anaknya...

1. Saat makan, jika makanan kurang Ibu akan memberikan makanan itu kepada anaknya dan.berkata, "Cepatlah makan, Ibu tidak lapar."

2. Waktu makan, Ibu selalu menyisihkan ikan dan daging untuk anaknya dan berkata, "Ibu tidak suka daging, makanlah, nak..."

3. Tengah malam saat dia sedang menjaga anaknya yang sakit, Ia berkata, "Istirahatlah nak, Ibu masih belum ngantuk..."

4. Saat anak sudah tamat sekolah, bekerja,mengirimkan uang untuk Ibu. Ia berkata, "Simpanlah untuk keperluanmu nak, Ibu
masih punya uang..."

5. Saat anak sudah sukses, menjemput Ibunya untuk tinggal di rumah besar, Ia lantas berkata, "Rumah tua kita sangat nyaman, Ibu tidak terbiasa tinggal disana..."

6. Saat menjelang tua, ibu sakit keras, anaknya akan menangis, tetapi Ibu masih bisa tersenyum sambil berkata, "Jangan menangis, Ibu tidak apa apa." Ini adalah kedermawanan hati seorang ibu Yang sungguh banyak tak di sadari oleh anaknya Ibu..

Tidak peduli seberapa kaya kita, seberapa.dewasanya kita, Ibu selalu menganggap kita anak kecilnya,mengkhawatirkan diri kita tapi tidak pernah membiarkan kita mengkhawatirkan dirinya.

Semoga semua anak di dunia ini bisa menghargai setiap kasih sayang seorang ibu, karena beliaulah makhluk Allah yang satu
satunya dikirim untuk menjaga kita dan
menyayangi kita.

Aamiin

Insan yg palingku sayang...Mak n Abah

Saturday, 4 January 2014

#Throwback 2013


 ***Assalamualaikum w.b.t***

*tarik nafas jap*....Fuhh!!dh lme x intai blog den nie hah...nasib baik la x berhabuk..hihi..cume sian je x de pun cerita2 bru(adekeorgnkbaceblogdennie)...tp x pe la...disebabkan ari nie ade mse...boleh la nk typing2 sikit kt sini....ok klu bce tajuk je msty dh tau kn nk kongsi psl ape...so ari nie..just nk imbas2 kembali kenangan tahun 2013 yg penuh dengan pelbagai cerita dan kisah....OH!!sebelum terlupa...nk ucapkn SELAMAT TAHUN BARU 2014....walaupun dh lewat 4 ari kot...haha...ermmm..nk start dr mana ek???

oke la..nisa just tulis ape yg terlintas je ek..sepanjang 2013 yg lepas..mcm2 bnde dh jd...sama ada baik atau buruk...gembira atau sedih...semua nye ada....btw mcm yg korg semua tau...pertghn bulan 3/2013..nisa dah
tamat belajar kt Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya Nilampuri Kelantan..tp tamat bljr sbg student asasi je..no sijil ok!!..and then cuti yg sgt2 lame before first degree 2/9/2013....saya student degree dlm bidang Syariah dan Pengurusan Muamalat...(4 years ok)...ermmm..sekali imbas je...first degree biasa la mula dgn minggu haluansiswa kn(seminggu je)....mls nk cerita ape2 psl MHS nie...just yg baik..nisa ambk..yg buruk jdkn teladan,...

Next chapter...hah..bru teringat yg tahun 2013 nie ramai jgak kawan2 yg sebaya dgn nisa dh mendirikan rumahtangga(xpejodohdorgsmpaidlu)..nisa just focus kt study dlu ek..jgn nk gatai2 pikiq psl kahwin..haha..
ermmmm...x lupe jugak..buat arwah abg sepupu nisa yg meninggal dlm 2 @ sebulan yg lepas...akibat accident balik dr kerja.semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman..*AL-FATIHAH.....segala nye berlaku dalam mase yg singkat dan x disangka2 kn....

Now...nisa nk kongsi plak kisah sepanjang bergelar student degree nie kt universiti malaya...hihih...banyak perkara baru yg nisa dpt bila bljr kt sini...contoh nye...buat assgmnt dh x mcm kt np dlu..boleh cincaii2 je...sekarang semuanye kena ikut format...fuhh..kadang2 tu smpai fed up dibuat nye..tp dengan sokongan n kerjasama kwn2 semuanye dpt disiapkn...termasuk la dgn perbentangan dlm kelas..bnyk kenangan nanis n pahit mse buat kerja2 berkumpulan nie...yg paling penting nisa dpt classmates yg sgt2 sporting n geli2 kot dorg nie...*masukair...haha..dan untuk pengetahuan korg...skrg nie nisa dlm exam week...i have 3 more paper...abis exam 13/1/2014...harap semuanye dipermudahkan...


Hah...x lupe jgak...cerita psl sahabat2 majmuah 6 np dlu...skrg kt UMKL jarang kite dpt bertemu kan..mane tak nye..masing2 dh dengan bidang masing2 kan...hope korg still ingt shbt2 majmuah6 ek...bnyk kenangan kite bersama selama 4 semester kt APIUMNP...nnt klu ade rezeki kite buat runieon awal semester 2 nnt ek..rindu nk berkumpul n sembang2 dengan korg semua...last untuk dorg...semoga berjaya didunia n diakhirat dan kite tetap sahabat selamanye...

Tu je kot yg berlaku sepanjang 2013 yg lepas...meh la kite intai2 gmbr throwback2013 yg ada...


most wanted picture.....miss this moment Mac 2013..apiumnp

with my cute friend...ili mahira..dinner Mac 2013

MHS Sept 2013..first degree...at DTC,Universiti Malaya

my sweet sister....siti hajar roslan...dec 2013

new classmate with tutor...final class b4 study week..Dec 2013
Have done...now 2014 coming....semangat baru...azam bru...segala2 nye bru...*ayatjelebih*...hihi..insyaALLAH...sama2 kite perbaiki segala kekurangan yang ada selama tahun 2013...pada tahun nie..dengan segala kebaikan...last wish me luck for my final exam....see u later!!!
wasalam =)

Thursday, 16 May 2013

SeLaMaT hARi GuRu 2013....


 ***Assalamualaikum w.b.t***

   Uhukk...Uhukk...batuk kjap...hehehe...memandangkan esok 16 mei 2013..saya nak mngucapkan terima kasih yg x terhingga buat EMAK dan ABAH saya...sbb mereka la guru yg paling dekat dgn saya dr saya lahir hingga la skrg yg blom genap 20 thn...hehehe...pengorbanan mereka sbgai ibu dan bapa dan juga guru sgt la berharga buat saya...walaupun hanya mndidik scara tidak formal..

    Ehem...kira2 dlm 14 tahun dah saya meninggal kan alam pra-skolah..iaitu tadika KEMAS,SHAH ALAM..masa kt tadika dlu perkara yg paling best bila sambut hari lahir..sbb nnt dpt hadiah dr cgu...ingt lg dlu dpt hadiah buku ABC dgn PENSIL COLOR...seronok sgt2 masa tuh..lg 1 ade peristiwa yg x kn saya lupa smpai bila2...hehehe...*secret event*..terima kasih buat guru dan umi(yg masakkn mkn) tadika yg telah penat lelah mngajar saya mngeja..membaca dan menulis....

    Dan genab 8 tahun saya meninggalkn sekolah rendah...SEKOLAH RENDAH AGAMA INTERGRASI SEKSYEN 19 SHAH ALAM....bnyk memori2 indah masa skola rendah nie...lg2 masa darjah 1..menangis2 x nk g skola sbb asyik kne usik dgn bdk lelaki...heheehe...ngada2 kn...skola rendah saya ada 2 sesi tp satu hari kt skola..dari pkul 7 pg smpai 4.30 ptg...lps tu bru blik rumah...hehe..cgu2..ustzh2 dgn ustz2 kt skola semuanye baik2..msty mereka penat melayan karenah bdk2 kecik yg nakal2 n x tahu dok diam...rindu mngimbau zaman skola rendah nie..rindu kt semua pngajar..terima kasih guruku atas didikan kalian buat diri nie....

    SABK MAAHAD EHYAK DINIAH ISLAMIAH,KG,GAJAH,PERAK....dah hampir 3thn saya meninggalkn tmpt yg mngajar saya erti kehidupan..tarbiyyah...persahabatan dan kematangan yg x berapa matang lg...hehehe.....sungguh x akan saya lupakan segala memori pahit manis semasa menuntut ilmu di skolah ini....dan kat sini lah saya bnyk buat mslh..dan pernah terkantoi dgn cgu...tu la nakal sgt2...hehehe...yg paling penting saya merindui kuliah mahgrib bersama Ustz Safuan...kuliah yg penuh dgn isi dan lawak nye...dan kegarangan ustz jugak x dpt saya lupakn...tp ustz sbnr nye guru yg ramai disygi murid...dan buat guru2 lain.....saya jugak sgt merindui sgt kalian mngajar didlm kelas....jika dberi peluang lg..nak sgt saya kmbali zaman sekolah menengah nie...ape2 pun terima kasih guru2 ku di SABK MEDI di atas sgala pngrbanan dan penat lelah semasa mndidik dan berkongdi ilmu dgn saya dan shbt2 yg lain...
  
   Terakhir dalam 2 bln lepas..saya jugak telah menamatkan pengajian ASASI DI AKADEMI PENGAJIAN ISLAM NILAM PURI,KELANTAN...walaupun bru 2 bln meninggalkn tmpt yg penuh dgn tarbiyyahnye..tafaqquhnye...dan tmpt yg dgelar bumi SERAMBI MEKAH ini...saya dah mula merasai kerinduan nya...saat2 indah bersama shbt2...senior2..junior2...dan saat yg paling bermakna bersama murabbi2 di apium.np...mereka telah bnyk berkongsi dan bg segala ilmu yg mereka ada kpd saya dan shbt2 yg lain..tanpa merasa penat atau mengeluh pun...dan mereka juga lah yg mngajar saya ttg "ukhuwah"...saya sgt2 merasai keeratan ukhuwah bersama sahabat2 dan pnsyarah2 di sini...jadi saya ingin mngucapkan bnyk2 terima kasih diatas sgala tnjuk ajar ustz dan ustzh selama 2 tahun saya berada di apiumnp....

    Sebelom saya terlupa..buat sahabat2 saya yg bergelar seorg pendidik..saya ucapkan jga SELAMAT HARI GURU..tuk korg ye...walaupun hanya mngajar sekejap..tp pngalaman tu yg sgt2 penting...saya yg bercita-cita dr kecil untuk mnjd seorg guru..masih blom berkesempatan untuk mndpt pngalaman mngajar sperti kalian semua...akhirnye..jadi lah seorg pndidik yg berwibawa..hahaha.

KAD UNTUK GURU2 SEKALIAN...HIHIH

     

Wednesday, 1 May 2013

Setelah Sebulan Di Rumah ^_^


***Assalamualaikum w.b.t***

    1 Mei merupakan Hari Pekerja....dan kite semua tahu hari nie cuti....so boleh rehat2..jalan2..dan buat ape2 akhtiviti yg bermanfaat....jap2...ape kaitan nye dgn saya???...eh2..korg x tahu ke..yg sya nie pun tgh cuti..saya kerja k...hehehe...jadi nie je la peluang yg saya ade untuk berblogging sbntr....ermmmm....sedar x sedar dh sebulan lebih saya dok rumah nie + (jd bbysitter)..bkn dok umah saja..goyang kaki..bukan2...hehe.
Sepanjang sebln nie..mcm2 aktiviti jgak la saya buat kt rumah nie...walaupun setiap hujung minggu x kuar g mane2...dok dlm rumah je...

Selamat Berehat buat sahabat2 saya yg berkerja
    Cume ade 1 je bnde je yg saya nak buat..tp x kesampaian lg..saya nk buat ulangkaji pljrn balik...lg2 subjek bhs arab...bnyk bnde dah tinggal...risau plak nnt bln 9 sambung bljr balik....tkot plak otak nie jem sbb cuti lme sgt..otak kosong...nnt bljr blur je..hehehe..risau2...tp InsyaAllah sya akn buat jgak dlm mse terdekat nie...doakn2 ye niat saya nie dpt dilakukan...jadi ade x sape2 yg boleh bg cadangan..dari mana saya perlu mulakan tuk ulangkaji semula???

Nk Ulangkaji subjek nie... :'(
   Ermm..ape lg ek yg menarik yg dpt saya kongsi dgn korg spnjgn sbln kt rumah nie...jap2..nk pikir dlu...
hah bru teringat yg skrg kite dah nk PRU 13 kn...jd bnyk la cerita psl nie....org kempen sana sini...kuar je rumah...bndera berkibaran disana sini..huhuhu..ye la..mana x nye 5 thn sekali...huhu..meriah2 =) tp x nk cter psl politik sgt dlm entri ari nie..cume nk kongsi sikit pngalam bru...bru2 nie mse 20/4(trikh penamaan calon) saya diajak abah untuk ikut ke tmpt penamaan tu...suh jd jurugambar skjap...hihihi..saya pergi bersama kakak...ramai sungguh org kt sana..smntra tnggu calon2 kluat dr dewan...kt tempat dorg berkumpul tu...
ade kedgrn bacaan doa..doa rabitah..selawat2..qasidah ya hanan dll...sungguh tenang mendgr nye...nie la pngalaman yg sungguh menarik bg saya yg kali pertama join...bru ku sdar bhwa pengetahuan ttg politik nie sgt penting...jadi buat sapa2 yg layak tuk mngundi 5 mei nie..slmt mengundi la ye..buat la pilihan yg bijak...
semoga kemenangan akan berpihak kpd yg benar dan amanah..amin =D

nie la saya masa kt tempat penamaan calon tuh..hehe
     Habis dah psl PRU 13...hehehe....skrg nk cter skit ttg hati..hehehe..agak2 pasal ape ye...dah sebln lbh dok rumah nie...mula la teringat kat shbt2 di APIUMNP,Kelantan..ape la agak2 nye dorg tgh buat...harap2 semuanya sihat2 ye....nk tegur sorg kt fb..segan...lg2 belah ikhwah..huhuhu...lain la klu deme yg tegur dulu..
x pe la..asal kn dorg x lupe saya...hihih..cume ade 1 yg mnggangu hati saya skit..hihihi..ttg "si dia"...walaupun saya cuba untuk x mengingati nye..tp ianya sgt ssh...hehe...tp sbnrnye "si dia" tu admire saya..hihi..walaupun saya x dpt dye...tp saya berharap mndpt sesorg yg seperti dye...amin =D

    Mungkin nie je kot tuk entri kali nie...harap x membosankan...akhir nye saya ingin memohon maaf jika entri kali nie ada salah silap yg x sepatut nye saya tulis dan jika ada pihak yg kurng selesa dgn entri nie..saya memohon maaf...semoga bertemu lg dalam post yg seterusnye....InsyaAllah...
~wasalam~


Sunday, 7 April 2013

Cepat Masa Berlalu :'(


***Assalamualaikum w.b.t***

 Sudah agak lame sye x update cerita kt blog..maaf la..disbbkn hal2 tertentu sukar untuk sye ber blogging....tp kali nie..just nk tulis ringkas2 je...hehe..ermm...nak mula dr mane ek...bertarikhkan 24/3/2013..adlh tarikh terakhir sya berada di APIUMNP..sedihnye...tepat pkul 8 pg keluarga sya smpai untuk mmbawa sye pulang..*skema ayat ko anisah*...heheh..dan yg pling sedih nye..sye terpaksa meninggal kn sahabat yg menemani sye spnjgn berada di apium sedangkan ramai shbt yg tlh pulang kerumah...iaitu Wan Noor Hazirah...terima kasih sgt2 sbb sudi temankn sye...jasa mu akn ku kenang smpai bila2 =)

  Ermmm..abis je letak brg dlm kete...ingt nk check in pg kt Sa Villa Holidays Inn...tp x boleh..kne check in tgh ari..pkul 2...ape lg...kami jln2 g kb la...tp x ade ape2 pun..tiba2 abah ckp..."jom la g pengkalan kubor"...abis je shopping kt sana...kmi mkn tghri di Nasi Ulam kt KB....pertama kali dtg di kelantan..abg sdara bawak mkn kt situ...dan untuk terakhirnye pun kami mkn disitu jgak...hehe...ermm..dlm pkul 2 lbh kmi check in hotel terus..masing2 dh penat...lps asar kami kuar g wakaf che yeh...tuk mkn mlm dan shopping lg...hehehe..keesokan arinye lps solat subuh..kmi terus check out hotel...untuk terus kn perjalanan pulang ke rumah..tp...kmi balik ikut jln terengganu,..sbb nk g umah makcik kt ganu...sblom tu..smpat lg kami g kuala terengganu,,g pasar payang....shopping2 je la...hehe...abis je shopping terus gerak g umah makcik...rehat2 dlu...lps asar je..kami terus g pantai..untuk mandi manda..hehe..umah makcik sya dekat dgn pantai..jln kaki je..hehehe...seronok..ombak besar...hehe...kami bertolak pulang ke shah alam malam tu jgak...smpai umah dlm pkul 2 lbh kot..x ingt la plak..hehe...tu je la cter spnjng 2 ari percutian kami..hehehe...jom tgk ada gmbr ape je...hehe...

dpt hadiah dr org tersyg...coklat cadbury tu ili mahirah bg...keychain comel pink tu..
kembar sy bg,,afifah....bunga tu plak...someone yg bg..hehe
eh gmbr ape nie???ape kne mengena dgn cter sye..hehe..biar la rahsia..yg penting..
sye akan merindui suasana nye... =)
mlm terakhir di APIUMNP..my bff bg coklat2 nie..dr langkawi..thnks bro...
nie gmbr sye dgn family lps check out dr Sa Villa Holidays Inn
  Oke selesai cter pertama...misi seterus nie di rumah..hehehehe...kemungkinan besar kalau sye x cri kje...saya ada dirumah je spnjg cuti 6 bln nie...tp.....bkn dok sje jew...ada kje yg perlu sya laksanakan..iaitu...mnjadi BABYSITTER sepenuh masa dirumah...hehe...ia sudah mnjdi rutin bg ku tiap kali pulang cuti kerumah...hehee..seronok kot...rindu kt budak2 n bby2 nie..hehe...saya harus mnjga seramai 7 org...3 bby perempuan dan 4 budak kecik lelaki...penat????ermm...skit je kot..hehehe..tp biasa la dh nama pun jge budak kn..hehe...hah sblom terlupa...minggu lepas...ari minggu saya g pahang..abg sepupu saya kahwin....rumah nye dekat dgn tasik chini...hehe..dan Allah bg kesempatan untuk sye..pergi melawat tasik chini tu...untuk kali pertamanya...walaupun dh bnyk kali g pahang..hehe..ermmm..tu je la kot untuk entri kali nie...maaf jika x brape menarik...last skali..sya nk ucapakn...Selamat Bercuti Buat Sahabat2 Asasi Apiumnp 2012/2013....Semoga cuti kalian penuh dgn aktiviti yg bermanfaat... =) Kalau ada rezeki..jumpa kalian di UMKL nnt...~THE END~

Nie la anak jgaan sye...yg lagi 2 x smpat nk ambk gmbr..
yg  atas skli belak kiri tu namanya..Hana..lps tu Sufiyyah..
bawah tu plak..Haziq...yg kembr tu..Adam Aiman(adik)..Adam  Ariff(abg)
lg 2 yg x de tu..namanya...ariff dgn damia
nie gmbr kt tasik chini....bersama kakak sye...ayah..n abg ipar...