Thursday, 7 March 2013

Pejam Celik...Pejam Celik...tutttttttt!!!!

Assalamualaikum semua...

  Alhamdulillah mlm nie ade kesempatan tuk menaip dlm untuk entri bru...dan Alhamdulillah jugak saya dah selesai menjawab 4 paper final exam...jadi ade lg 5 paper tuk minggu depan....APA MINGGU DEPAN???Wah....sekejap nye...tinggal seminggu je kt APIUM,NilamPuri nie..Bumi Tarbiah yg ssh nak dpt melainkan kat sini je...ermmmm...sedih nye....dan mungkin buat saya sntiasa merindui tempat nie bila saya dah balik Shah Alam nnt...
sentiasa dihatiku....

  Tiba-tiba mood mlm nie sedih je...sbb asyik terlintas je..segala memori2 selama 2 tahun menuntut ilmu di sini....gelak...tawa..sedih..nangis...semua nye muncul secara tiba2...ermm...sedih...sedih...sedih...dan dalam masa seminggu lg nie la..saya kena berusaha mngembirakan sahabat2 tersayang saya...lagi2 majmuah 6 semester 4...yg sentiasa mmbuat kelas ceria masa belajar...dgn gelagat mereka yg cute2 tu..comel2 tu..nakal2 tu...hehe..semua tu buat saya rasa bahagia...walaupun kadang kala ade perselisihan faham antra kami...kat sini jugak la.saya paham erti PERSAHABATAN itu....
kite semua mcm nie kn???
    Dan mungkin gambar2 kat bawah nie semua akan jadi memori yg sgt2 indah bg diri saya...dan saya kn susun dan simpan semua nie dlm "FOLDER PENTING SAYA" dan x de sape pun boleh curi..hehehe....
jom tgk gmbr2 saya mase semester 1 smpai la semester 4...ada mcm2 gelagat dan posing..yg pasti x ade over k!!!

nie gmbr masa muda2 dlu...hehe :)
nie pun sama...x matang...
macam2 aktiviti ada....mkn sama2..jln sama2..
Bergambar bersama masa semester 2..cute2 la..
semester 3...matang skit dah...tp posing bergambar x matang lg...hehehe
the best pic...bg saya la..
   Dah la tu ye..penat la nk masuk kn gmbr bnyk2..hehehe...sblom saya abis kan entri kali nie...saya ade sedikit kata2 kot,..buat shbt2 saya semua...

 Sahabat....
Dikala aku kesepian,
Kau hadir tanpa keterpasaan,
Kau sudi jadi peneman,
Dikala aku keseorangan,
Saat aku dalam kegembiraan,
Kaula peneman setia,
Saat tiba kau sepi dalam berduka,
Kuhulurkan tangan menjadi kekuatan,
Tatkala kau bersedih,
Aku sanggup menemani walaupun aku punya Si Cinta Hati,
Kaula sahabat terbaik pernah aku ada dalam dunia ini...

  Last sekali..saya teringat kata dari seorg sahabat...." bukan rindu seorang kawan yang dia harapkan...tapi dia cuma harapkan suatu hari tatkala dia sudah pergi untuk selamanya...cukuplah sekadar nisa berkata dlm hati mcm nie : ((Dia lah salah seorg kwn yg selalu ketawa..menangis..kecewa tatkala dia masih hidup dulu bersama saya walaupun sementara))..tak ada pintaku melainkan ini".

That's right???

wasalam......







1 comment: